Почавши кар’єру з роботи в модних журналах, в середині минулого століття Луї Фаурер переключив свою увагу на Нью-Йорк, де, за його визнанням, фотографа всюди чекало нове відкриття. Тут він знаходив поетичні і похмуро-романтичні образи героїв вулиць, часто бідних і самотніх серед суєти «гіпнотичному сутінковому світлі» площі Таймс-сквер.
Протягом більшої частини життя його роботи мало були відомі широкій аудиторії, але ними глибоко захоплювалися інші фотографи. Його зображення чесні і чуйні. Фаурер часто фокусувався на митях затишшя серед жвавого Манхеттена. Він експериментував з відображеннями, розмиттям, подвійною експозицією і зернистістю.
Луї Фаурер (Louis Faurer) народився у Філадельфії в 1916 році в сім’ї польських іммігрантів. Свою першу фотокамеру купив у віці 21 року. Перш ніж стати фотографом, вивчав малюнок, створював рекламні плакати, працював в декількох портретних студіях Філадельфії і малював карикатури в Атлантик-Сіті. У 1947 році він поїхав в Нью-Йорк, де став фотографом в Junior Bazaar. Незабаром познайомився з Робертом Франком, з яким здружився і став ділити з ним горище і студію.
Автопортрет, 42-я вулиця, 1946 рік.
У 50-ті роки Фаурер зміцнився в іронічній, задумливою естетиці, часто використовував графічні контрасти, відображення і спотворення, ніж відстежувалася вплив нуарных фільмів, і заглибився в дослідження психології особистості.
Мої очі шукають людей, які вдячні за життя, людей, які прощають, які відкидають сумніву, розуміють істину, чий незламний дух омивається таким пронизливим світлом, що наділяє надією їх сьогодення і майбутнє, – Луї Фаурер.
Фотографії Нью-Йорка, які Фаурер зробив в 1940-60-і роки, безсумнівно, вплинули на наступні покоління фотографів. Його роботи значимі для історії фотографії та Світу мистецтва. Фаурер припинив фотографувати в 1984 році, коли його збив автомобіль. Фотограф помер у березні 2001 року. Роботи Луї Фаурера знаходяться в постійних колекціях музеїв по всьому світу.
Чемпіон, 1950.
Аварія, Нью-Йорк, 1952.
Орчард-Стріт, 1947.
1949 рік.
1949 рік.
на 3-й Авеню і 53-й вулиці, 1946-48.
Філадельфія, 1944.
42-я вулиця, 1949.
Переправа Стейтен-Айленд Феррі, 1946.
Автобус №7, 1950.
Атлантік-Сіті, Нью-Джерсі, 1938.
1947 рік.
Краса на вітрі, 1948.
Лексінгтон-авеню, 1946.
1937 рік.
Ідеальне кіно, 1938.
Бродвей, 1949.
Соціальний танцювальний зал на Бродвеї, 1949.
1947 рік.
1947 рік.
Віва, 1962.
Юніон-сквер, вид з вікна, 1948-50.
Глухонімі, 1950.
Едді, 1947.
Безробітний дивиться на Рокфеллерівський центр, 1947.
Філадельфія, 1937.
Пенн-стейшн (Пенсільванський вокзал), 1948.
Продавець, Філадельфія, 1937.
Нью-Йорк, 1949.
Погляд на хмарочос Ар-Сі-Ей-Білдінг (Рокфеллер-плаза, 30) 1949.
Батько і син, Таймс-сквер, Нью-Йорк, 1947.
< em>міст Квінсборо, 1940-і роки.
1973 рік.
< em>Фрейдистське рукостискання, 1946-49.
Вест-Віллідж, 1947.
Нью-Йорк, 1973
«Я паралізований», 1949.
42-я вулиця, 1947.
Гараж, Парк-авеню, 1950.
Філадельфія.
Близнюки, 1948.
< em > жінка, яка читає Фрейда, 1947.
Модель для Ніни Річчі, 1960.
Vogue, Париж, 1972.
1947 рік.
1948-49 роки.
На Третій авеню, 1942.
Джордж Барроуз в майстерні Роберта Франка, 1947-1949.
«Horn and Hardart», 14-а вулиця-Нью-Йорк, 1947.