Співачка створила 50 Відтінків засобу
Ріанна почала змінювати індустрію краси ще в 2017 році, коли випустила 40 відтінків тональних кремів. Всі гравці beauty-сегмента зрозуміли, що тепер найважливіше — персоналізація, а успіх продукту залежить від того, наскільки уважно вдасться врахувати інтереси всіх
Але поки мастодонти індустрії все ще не готові змінити десятирічні традиції, а інші зірки, такі як Леді Гага, тільки збираються запустити свої косметичні лінійки, Ріанна семимильними кроками йде в майбутнє. Вона створила перший в світі beauty-бренд, де особистість виходить на перший план. Завдяки цьому йому вдається знайти шанувальників по всьому світу. Цього року зірка вже встигла запустити лінійку консилерів з 50-ти відтінків. Крім того, до палітри з 40-ка тональних кремів додасться ще десять. Кожному з 50-ти кольорів присвоєно номер, однаковий для двох коштів. Це допоможе підібрати правильний. Палетка має чотири основні тони, кожен з яких ділиться на 12-13 подтонов. Instagram/fentybeauty
Не тільки beauty-індустрія тримає курс на індивідуалізм. Хороший приклад-прикраса у вигляді букв від Celine, яке стало найбажанішим аксесуаром минулого року. А в деяких магазинах COS при покупці шарфа майстер наносив на нього ручну вишивку-монограму.