Шампуні і маски для густого, красивого волосся і детокс-ефекту на шкірі голови
Новий рік в beauty-індустрії почався з прекрасних новин: все більше інсайдерів і селебріті стали переходити на мінімалізм в догляді, відмовляючись від багатошарового нанесення засобів за методом кореянок.
Це не тільки корисно для шкіри, яка починає страждати через перенасиченість, але й для екології (за рахунок зменшення кількості викинутих упаковок).
У зв’язку з цим як не можна до речі в Україні з’явилися засоби догляду за тілом та волоссям Actyvabio від італійського бренду Kemon. В beauty-колекції марки всього сім продуктів: міцелярна вода для волосся, шампунь і бальзам для натуральних волосся, шампунь і маска для фарбованого волосся, гель для душу і молочко для тіла. Це цілком відповідає позиціям мінімалізму і очікуванням экоответственных миллениалов.
Відкрита біолабораторія компанії була створена більше десяти років тому на мальовничих пагорбах Умбрії в Італії і зайняла 20 га землі. На ній експерти вирощують біологічні компоненти і проводять дослідження.
В результаті їх роботи були відібрані чотири Лікарські рослини з незвичайно активними зволожуючими і пом’якшуючими властивостями: коров’як, цмин (безсмертник), льон і пупавка фарбувальна.
Вони вирощуються органічним фермерським способом, абсолютно невибагливі і не вимагають багато води, оскільки є традиційними для цієї місцевості в Італії.
Щорічно співробітники компанії збирають ці рослини вручну, після чого обробляють для отримання екстрактів. Змішуючись, дані екстракти утворюють дуже потужний фітокомплекс, завдяки яким бренд Kemon отримав патент, що підтверджує новаторство компанії в даній області досліджень. Доведено, що Velian Complex має виражені протизапальні, антибактеріальні та антиоксидантні властивості.
Саме цей комплекс є головним у складі продуктів Actyvabio — завдяки йому beauty-кошти бренду здатні пом’якшувати, зволожувати і захищати шкіру тіла і волосся. Наприклад, шампуні і маски цього італійського бренду – перша професійна лінія по догляду за волоссям, сертифікована Cosmos Organic. Вегани і beauty-фанати в курсі, що для отримання цього сертифіката продукт повинен містити не менше 20 % органічних інгредієнтів. Однак творці Actyvabio пішли далі: у засобах до 86 % сертифікованих органічних інгредієнтів і до 97 % інгредієнтів натурального походження.
При цьому віддушка всіх продуктів лінії на 100 % складається з натуральних компонентів, а пахнуть вони лимоном, троянда, іланг-іланг, геранню, персиками, абрикосами, фрезією, амброю, кедром і ладанником.
Те ж стосується формули засобів: жодна з них не містять SLES, SLS, силіконів, сульфатів, поліетиленгліколю, похідних нафтохімічних продуктів і ГМО.
Ще один привід для любові у просунутих beauty-користувачів – упаковка. Всі тюбики і флакони Actyvabio виготовлені з вторинно переробленого пластику.
Beauty-гурмани обожнюють підхід італійського бренду до особливо ретельного догляду за волоссям і шкірою голови. Справа в тому, що система їх очищення від забруднень має на увазі професійний сервіс в салоні – hair detox. І зоряний продукт Actyvabio – міцелярна вода з високим вмістом активних антитоксичных і глибоко очищаючих компонентів, — і всі інші продукти для домашнього догляду можна придбати тільки в салонах, де представлений цей бренд.
Отправить ответ