Що повинен знати кожен beauty-гуру про аромати бренду
Серед ольфакторних маніяків не знайдеться жодного, хто не знайомий з нетривіальними ароматами іспанського бренду Loewe, історія якого почалася в 1846 році. Саме тоді німецький ремісник Енріке Лоеве Роессберг переїжджає з сім’єю в Мадрид і відкриває перший магазин, який торгує виробами зі шкіри. І тільки в 1972 році бренд Loewe запускає лінію селективної парфумерії.
Сьогодні перше, що спадає на думку, коли ви чуєте перші ноти цих парфумів – шкіра, Іспанія й розкіш, а ще їх ненав’язливість, яка створює на тілі дуже реальне відчуття дотику до природи. Саме на шкірі всі аромати бренду стають вічними.
Шанувальники бренду стверджують: якщо ви будете носити один з лінійки ароматів Loewe, то ніколи не будете відчувати емоційного виснаження або депресії.
Такі різні, всі парфуми бренду об’єднує одне: майже відразу після нанесення вони ніби зливаються зі шкірою. Все завдяки майстерності парфумерів, результатом тривалої роботи яких стали дозволило створити – без перебільшення, по-справжньому унікальні аромати.
До цього року шанувальники компанії звикли бачити аромати такими:
Але в 2019 році ребрендинг торкнувся кожного аромату: при цьому запахи залишилися незмінними, але стала іншою упаковка.
І ось чому.
Задовго до того, як створити новий іміджу для своїх ароматів, команда іспанського бренду Loewe познайомилася з творчістю двох художників, які присвятили своє життя прихованим граней краси природи.
Перший, Карл Блоссфельдт (1865-1932) – німецький фотограф, скульптор і художник, джерелом якого є мистецтво в чистому вигляді. Зображення, які, як і Loewe сьогодні, прагнуть висловити щирість і чистоту суті кожного елемента, перетворюючи їх в унікальні об’єкти.
А ще Карл, так само, як і творці ароматів Loewe, був одержимий ідеєю відшукати кращий спосіб передачі краси, вловлюючи ракурс природи і її деталей.
Аромат Loewe, 7
Аромат Loewе, Agua
Аромат Loewe, Aura
Аромат Loewe, Quizás
Аромат Loewe, Solo
Блоссфельдт створив неповторні, виняткові образи однієї реальності – живий природи, в якій немає і не може бути ніяких вад.
Це дуже співзвучно філософії бренду Loewe, який складає кожен новий аромат не тільки за всіма правилами парфумерії, але і наділяє власним унікальним характером і неповторною індивідуальністю. Ось чому кожна колекція знаходить своє втілення у творчості Карла Блосфельдта.
«Самі дивні форми в найпростіших кольорах», – говорив він, і з цим складно сперечатися.
Другий творець, роботами якого надихалися в Loewe – Арно Рафаель Минккинен. Він фотограф-документаліст, серед робіт якого переважають автопортрети, ключовими елементами яких ставали жива природа і ню.
Точно так само, як у творчості Блоссфельдта, тут навіть найсуворіший критик не відшукає ні надмірностей, ні прикрас-тільки те, що в увазі об’єктива камери. Ніякої брехні. Замість неї – чесна реальність.
Більшість створених фотографом кадрів – чорно-білі. За рахунок цього знімки гранично чітко передають головні людські емоції: внутрішня сила, спокій, гармонія, смуток і любов. Цим його фотографії дуже схожі на аромати Loewe.
Обидва художника, як і бренд Loewe, надихаються природою і вірять, що вона зберігає в собі самі чисті, правильні прояви мистецтва. Ось чому у кожного, хто наносив на шкіру ці аромати, складалося відчуття, що їх створила природа, а не людина. Ось чому поєднати роботи двох творців для створення рекламної кампанії ароматів бренду було єдино правильним рішенням.
Отправить ответ